Şu anda Görüntülemektesiniz;  İnstagram DM Videolarını İndirip Kaydetme
Tarih: 
Google Özel Arama Yükleniyor..
YukarıİletişimYazıya Yorum Gönder!
facebook share twittershare

İnstagram DM Videolarını İndirip Kaydetme

İnstagram uygulamasında özel mesaj (dm / direkt mesaj) ile gelen bir videoyu saklamak için indirme imkanımız var mı? Evet, var. Ancak bunu yapabilmek için dm videosuna Android işletim sistemi olan bir cihazdan ulaşmamız gerekiyor. Yani dm videosunu Android cihaz ile görüp daha sonra Android yüklü cihazımız veya Windows işletim sistemi olan bilgisayarımızdan çekip kurtarmalıyız. Apple ios yüklü cihazlarda dosya yönetimi ve cache'lere erişim olmadığından bu işlem orada geçerli değil.

Nasıl Yapıyoruz? 

Her zaman olduğu gibi anlaşılır bir şekilde, madde madde anlatıyorum. Anlayamadığınız konu olursa sorularınızı yorum olarak gönderirsiniz ancak Android cihaz kullanıyor olmak, mesajın karşı taraftan silinmemiş olması şart. 

1.) DM ile gelen videoyu açıp izleyelim ki önbellek kaydı garantilensin. (İnstagram uygulamasından DM videosunu açıp izleyin. İphone kullanıyorsanız; Android yüklü telefon veya tablet bilgisayardan İnstagram hesabınıza giriş yapıp dm'deki videoyu izleyin. Video yoksa veya görüntülenemiyorsa zaten işiniz zor. )

2.) Google Play'den ES Dosya Yöneticisi'ni indirip kuralım. 

Uygulamanın Google Play Linki.

3.) Dosya yöneticisini açarak (veya cihazı bilgisayarınıza bağlayıp Windows gezgininden) dahili hafıza konumunda Android klasörüne gidelim. (Dahili hafıza için Es dosya yöneticisi ana ekranında resimdeki gibi SD 0 seçeneğine dokunun. extSdCard, harici hafıza kartı oluyor. Orasıyla işimiz yok.)

İnstagram DM Videolarını İndirip Kaydetme İnstagram DM Videolarını İndirip Kaydetme

4.) Android klasöründen sonra DATA, daha sonra com.instagram.android klasörüne, daha sonra cache ve video klasörlerine girelim. 

İnstagram DM Videolarını İndirip Kaydetme

5.) video klasörü içinde journal adında ve karmaşık sayılarla isimlendirilmiş bir sürü dosya göreceksiniz. Doğru dosyayı bulmak için dosya yöneticisinin altındaki menüden Görünüm seçeneğine, dokunacak ardından tarihe göre dizilim seçeneğini seçeceksiniz. (Tarihe göre dizilim seçeneğini resimde işaretledim.) 

İnstagram DM Videolarını İndirip Kaydetme

6.) Görünümü tarihe göre yapınca en son izlenen videoyu da en üste almış olduk. Journal dosyasını atladıktan sonraki ilk birkaç video bizim aradığımız olabilir. Ancak uzantılarını değiştirmeden hangisi olduğunu bulamayız. Dosyalardan birinde parmağınızı basılı tutup sonrasında alt menüden Yeniden adlandır seçin. Dosya adının sonuna .mp4 eklemesi yapın (nokta eklemeyi unutmayın). Dosya ismi 1231831.mp4 olduğunda artık bu dosyayı video oynatıcılar ile görebileceğiz. Tek tek dosyaları kontrol ettiğinizde doğru dosyayı bulacak, sonrasında istediğiniz yere kopyalayabilecek veya doğrudan ES dosya yöneticisinden mailinize gönderebileceksiniz. 

İnstagram DM Videolarını İndirip Kaydetme

Eğer yöntemi normal bilgisayarınızdan deniyorsanız cache klasöründeki tüm dosyaları seçip bilgisayarınıza kopyalayın ve sonrasında tarihe göre en son değiştirilenden başlayarak uzantılarına .mp4 eklemesi yapın. Bu şekilde de aradığınız videoyu bulmuş olacaksınız.

İşlem tamamdır umarım.

Özel mesaj ile aldığınız resimlere screenshot yapabildiğiniz için böyle bir yol izlemeniz gerekmiyor. Ayrıca ekran görüntüsü kaydeden uygulamalar ile (örneğin shou.tv) videoyu doğrudan ekran kaydı olarak alma ihtimalide olabilir.. Ama denemediğimden işe yarayıp yaramadığını bilemiyorum. 

Yazıyı okuduğunuz tarihlerde İnstagram uygulamasında değişiklik yapılmış veya cache klasörü değiştirilmiş olabilir. Sorularınız ve eklemek istediğiniz birşey olursa yazı altından yorum olarak gönderebilirsiniz.

facebook share twittershare

    Ad Soyad... 23 Haziran 2016, 22:22

    Ben anlamadım yaa daha kolay yolu yok mu

    Ayşe gul 23 Haziran 2016, 22:40

    Ya bakın bu uygulama guncellenmis ve hepsini yaptim mp4 olusturulmuyo nasıl yapicam

    Lordiz 23 Haziran 2016, 22:51

    @Ayşe gul; İphone veya İpad değilde Android telefon veya tabletinizde deniyorsanız sorun çıkmaması gerek. Son sürüm İnstagramda da işe yarıyor. Sürümüm 8.3.0.. Mp4 oluşturulmuyor derken dosya uzantısını mı değiştiremediniz acaba?

    quattro 27 Haziran 2016, 00:07

    Kardeş yaptım oldu ya..Çok teşekkür ederim..Aynen dediklerini yaptım tüm izledigim videolar DM veya normal İnstagram videoları hepsini buldum..Eline koluna sağlık..

    quattro 27 Haziran 2016, 00:33

    Ayşe Hn. Telefonu USB kablosuyla bilgisayara bağladıktan sonra..Arkadaşın dediklerini aynen yaparsanız oluyor..Ben telefonun içinden değil..Bilgisayardan yaptım..

    Muhsin 10 Temmuz 2016, 12:12

    Adamın dibisin admin oldu

    muyittin 06 Ağustos 2016, 14:28

    sağol reyiz oldu

    murat 17 Eylül 2016, 22:45

    Teşekkürler cidden emeğine ellerine sağlık dm videoları indirmeyi bir türlü bulamazken senin anlatımının cidden faydası oldu.. direk videoları toplu seçim yapıp ismini değiştirmek ve sonuna .mp4 uzantasini eklemek daha kolay tek tek uğraşıp bakmaya gerek yok arkadaşlar.

    Anıll 16 Ekim 2016, 10:21

    Kardeş eline emeğine sağlık eyvallah

Üyeliksiz Yorum Bırak

Sorularınıza gelen cevapları görmek için sayfayı CTRL+D tuşları ile Yer İmlerine eklemeyi unutmayın.


© 2016 Lordiz.com