Paylaş:
Bildirimler
Tümünü temizle

Ready or Not Final Sürüm 1.0, Büyük Bir Güncelleme ile Yayınlandı!

1 Gönderiler
1 Üyeler
0 Reactions
148 Görüntüleme
Forum
(@bytekno)
Üye Admin
Katılım : 10 yıl önce
Gönderiler: 424
Konu başlatıcı  

Ready or Not Final Sürüm 1.0, Büyük Bir Güncelleme ile Yayınlandı! 48 GB boyutundaki güncelleme, oyuna birçok yenilik ve değişim getiriyor. Ayrıca oyuna yakında Türkçe dil desteği de sunulacağı güncelleme notlarında yer alıyor. Ready or Not 1.0 final sürümünde bizi bekleyen yenilik ve değişimlerin tam listesini hemen aşağıda bulabilirsiniz. 

Oynanış

Komutan modu: "Komutan modu", sürükleyici Hazır veya Değil tek oyunculu deneyimimizdir. Mod, oyunun mevcut tasarımının tüm unsurlarını bir araya getirmenin yanı sıra ilerleme ve tekrar oynanabilirlik odaklı yeni özellikler sunuyor. Bu modla ilgili geri bildirimleri yoğun bir şekilde takip edeceğiz.

Ironman Modu: Zorlu oyuncular için kalıcı ölüm tarzı bir seçenek. Öldüğünüzde, kaydınız silinir. Bu modu tamamlamanın kozmetik ödülleri var.
Sızma Mekaniği: Subaylarına çok fazla stres yüklemeden bir görevi erken bırakmak için, oyuncuların ilk önce güvenli bir şekilde geri döndüklerinden emin olarak ortaya çıktıkları noktadan çıkmaları gerekir.
Kaydetme Yuvaları: Oyuncuların farklı koşularla veya tek bir bilgisayarda birden fazla kullanıcı için denemeler yapmasına olanak tanıyan 3 kaydetme yuvası eklendi.
Stres Sistemi: Takımı Güç Kullanımı sürekliliğinin dışında hareket ettiği veya başka bir şekilde hayatları tehlikeye attığı için cezalandıran bir meta-oyun stres sistemi. Yüksek stres altındaki görevlilerin yedek kulübesine alınması ve terapiye alınması gerekecek, aksi takdirde takımdan kalıcı olarak ayrılma riskiyle karşı karşıya kalacaklar.
Subay Özellikleri: Seçtiğiniz oyun tarzına fayda sağlamak için subayınızı veya takım kompozisyonunuzu etkileyen ~12 değiştirici. Onlarla görev oynadıkça her bir subay için özellikler kullanılabilir hale gelir.
Yeni SWAT Yapay Zeka: SWAT danışma ekibimizle yakın işbirliği içinde çalışarak sıfırdan inşa edilen, odaları gerçekten gerçekçi bir şekilde temizleyebilen olağanüstü yeni nesil yapay zeka sistemi.

Yeni Yapay Zeka ve Takım Komutları: Yapay zekayı (ve artık arkadaşlarınızı) sipariş etmek için artık bir dizi yeni komut mevcut.
Memurlar, teslim olmuş ve tutuklanmış hedeflere geri dönmeleri, işaretli bir pozisyona geçmeleri veya memurun bulunduğu yere gitmeleri emrini verebilecekler.
Yapay zekaya en yakın çıkışa koşması ve oradan kaçması söylenebilir. Oraya vardıklarında otomatik olarak tutuklanacaklar.
Komutlar artık işbirlikçi olarak kullanılabiliyor, böylece mikrofonu olmayan oyuncular diğer oyuncu takım arkadaşlarıyla biraz daha kolay iletişim kurabiliyor.
Bu sistemde neyin işaretlendiğini görmeye yardımcı olacak kullanıcı arayüzü öğeleri gibi bazı QOL iyileştirmeleri bekleniyor. Bazı komutlar aynı zamanda varsayılan olarak Hakemin sesini de kullanacaktır.
Polis Römork Birimleri: Tutuklanan kişileri ve ilgili kişileri veya eşyaları toplama görevi sonrasında gelen polis birimleri olan otomatik karavan birimleri de eklendi. Bu, “kaosa düzen getirme” işlemi tamamlandığında gerçekleşecektir.
Yeni Tablet Sistemi: Kullanıcı arayüzünün daha önce diegetik olmayan hedefleri ve diğer öğeleri, varsayılan olarak "SEKME" tuşuna basılarak açılabilen Tablet'e taşındı.

Bir görev seçtikten sonra oyuncular şunları yapabilir: Durum brifingini ve 911 çağrılarını dinleyebilirsiniz
Görevle ilgili hedeflerin bir listesini alın
Tehdit düzeyine ilişkin fikir verebilecek görüntüleri önizleyin
Bilinen şüphelilerin ve sivillerin listesini okuyun
Ekibinizle birlikte çizim yapma ve plan yapma olanağıyla, LSPD'nin konumdaki mevcut haritalarına erişin
Oyuncular ayrıca bu tablette takım kameralarının ve ekipmanlarının önizlemesini görebilir ve yerleşik ekranı kullanarak diğer oyuncularla sohbet edebilir.
Güncellenmiş görsellere ve giriş noktası seçimine sahip yeni seviye seçim ekranı.

Tasarım ve testteki sınırlamalar nedeniyle ve anlatı çatışmalarından kaçınmak için hangi görev türünde bir seviyenin oynanacağını seçme yeteneği kaldırıldı.
Yeni Kanıt Dolabı: Kanıt Dolabı'ndaki koleksiyon öğeleri, farklı görevler tamamlandıkça kullanıma sunulacak. Her görevde üç görev vardır: biri B için, biri A için ve biri de S için. Koleksiyon parçaları genellikle hikayenin öğelerine işaret edecek veya diğer ayrıntılara değinecektir.
15 Steam Başarımı: 15 zorlu başarı, yayınlandıktan sonra tamamlamacı oyunculara sunulacak.
Tekrar Görüntüleyici: Görevler, ana menüden erişilebilen bir görüntüleyici kullanılarak tekrar oynatılabilir. Bu görüntüleyici, oyuncuların kamera diyafram ayarlarını, renk derecelendirme ayarlarını, odak uzaklığını, spline yollarını ve hızını değiştirmesine olanak tanır. Ayrıca ileri geri kaydırılabilen bir zaman çizelgesi de mevcuttur.

Tekrarlar için seçim kullanıcı arayüzü şu anda Devam Eden Çalışma'dır ancak kullanılabilir.
Tekrarlara komutan, işbirlikçi ve alıştırma modundaki oyunlardan erişilebilir. Modlarla da çalışacak.

Görseller

Yeni Karakter Özelleştirme: Oyuncuların botları, gömlekleri, pantolonları, zırhları, eldivenleri, bilek kıyafetlerini, kafaları, dövmeleri, sesleri, yüz kıyafetlerini, NVG'leri, gaz maskelerini ve kaskları (oyuncular için mod desteğiyle birlikte) değiştirmesine olanak tanır.
Yeni Karakterler Eklendi: Şüpheliler, siviller ve diğer NPC'ler için oyuna 175'in üzerinde yeni karakter eklendi.
Yenilenmiş Görsel Efektler: Tüm görsel efektler tamamen yeniden yapıldı. Buna 3 boyutlu namlu parlamaları, darbe efektleri, parçalanma, yıkım, flaş patlamaları, CS gazı, biber gazı, OC fırlatıcı darbeleri, izleyiciler, C2 ihlalleri ve çok daha fazlası dahildir.
Los Suenos Polis Karakolu'ndaki yeni oyuncular için İpucu Ekranları. Yeni kilit açma işlemlerine ilişkin bilgiler de burada görülebilecek.
Çok sayıda yer tutucu varlık, daha iyi optimizasyona sahip daha özel, özel varlıklarla değiştirildi.
Headcam perspektifi artık memurun kaskını da içeriyor.
Düşük Hazır Geçişi: Yüksek ve düşük hazırlığı ayarlamak için yeni seçenekler.

Animasyonlar

Yeni Ölüm Animasyonları: 100'den fazla ölüm animasyonu eklendi (farklı uzuvlar, arteriyel kanamalar vb.)
Ayak sesleri, cilalama ve bazı kaymaların kaldırılması için genel animasyon iyileştirmeleri.

Ses

Quantum Sound Manager: Ses için doğru yansımaları ve daha iyi simüle edilmiş tıkanmayı destekleyen yeni sistem, hedefleri bulmaya çalışırken daha gerçekçi bir deneyim sağlar.

Ses, açık veya kapalı bir kapının arkasında ya da bir pencerenin arkasındayken, kırık olup olmamasına bağlı olarak farklı ses çıkarır.
Silah atışları için yeni mesafe katmanları: Düşmanlar ateş ederken yaklaştıkça daha hoş bir geçiş sağlar.
Yeni OST'ler eklendi: Dinleme keyfiniz için pek çok yeni müzik.

Hastane, Çakal, Yayıncı, İthalatçı, Günahlar, Gaz, Çiftlik, Sahil kenarı, Valley / Dealer / Penthouse'un tümü güncellendi, böylece OST'leri daha dinamik hale geldi (savaşlar daha kademeli olarak geliyor / belirli bölümler belirli şeyler olduğunda "kilidini açıyor")

Yeni Ses Tasarımı Kartı: Tüm seviyelerin (eski ve yeni) ses tasarımlarında iyileştirmeler yapıldı
Yeni SWAT Sesleri: LSPD'de görev yapan farklı taktik subaylar için benzersiz şekilde seslendirilmiş, stüdyo kalitesinde 13 ses hattı.
Yeni Şüpheli ve Sivil Sesler: 120'den fazla karakterde 50.000'den fazla ses hattıyla her seviyedeki önemli karakterler için kalan tüm ses hatları tamamen eklendi.

Silahlar

Yeni MCX Taarruz Tüfeği
Yeni LVAR Saldırı Tüfeği
Yeni F90 Taarruz Tüfeği
Yeni SuperbNova Av Tüfeği
Yeni UMP-9 SMG
Yeni TLE-1911 Tabanca
Yeni TPL Daha Az Ölümcül Başlatıcı
Yeni X2 Şoklayıcı
Yenilenen 870MCS Kırıcı Av Tüfeği
UMP-45 SMG'nin yenilenmesi
Yenilenmiş M45A1 Tabanca
Yenilenen MPX SMG
Eğitim Seviyesi için MK18 Eğitim Versiyonu Eklendi
Eğitim Seviyesi için G19 Eğitim Versiyonu Eklendi

Kullanıcı Arayüzü ve Deneyimi

Yeni Ana Menü sunumu
Yeni Ayarlar Menüsü sunumu
Özelleştirme ve Donanım Ekranı Yenilendi
Duraklatma Menüsü Yenilendi
Mod.io, daha fazla seçeneğe sahip (ör. kategorilere göre arama) yerel bir gezgin kullanacak şekilde değiştirildi
Altyazı desteği eklendi: Oyun içinde söylenen ses hatlarının gerçek zamanlı dökümlerini gösterir.
Protanopi, döteranopi ve tritanopi için renk körü seçenekleri.
Öğe Vurgulama: Kanıt bulurken daha kolay bir zaman için öğe vurgulamaları etkinleştirilebilir
Yerelleştirme eklemeleri: Oyun içi metinler için yeni dil desteği.
(İngilizce, Basitleştirilmiş Çince, Almanca, İspanyol, Fransızca, Yeni Zelanda “Kivi” Lehçesi)

Seviyeler

Yeni Harita: “Fil”, bir üniversite kampüsünde aktif bir nişancı görevi.
Yeni Harita: Los Sueños ve Tijuana sınırında düzenlenen bir baskın olan “Pas Kemeri”.
Yeni Harita: Eski bir otelin üst katlarında yaşanan yüksek riskli bir rehine durumu olan “Sins”.
Yeni Harita: “Yayıncı”, bir apartman kompleksinde meydana gelen bir rehine durumu.
Yeni Harita: “Sahil Kenarı”, Los Sueños kıyı şeridine yakın bir evde arama emri servisi.
Yeni Harita: "Eğitim", Hazır veya Değil'e yeni başlayan veya bilgi tazelemeye ihtiyaç duyan oyuncular için giriş alanı
Yeni Harita: “İstasyon” tamamen sıfırdan yeniden oluşturuldu. İyileştirilmiş bir eğitim alanı, çalışma hedefleriyle atış poligonu, kanıt odası ve mini oyun gibi yeni alanları içerir (ancak bunun için salonları aramanız gerekecektir).

Komutan modu görevlerini tamamladıkça istasyon giderek değişecektir.
Yeni Harita: “Asma Taşıyıcıları” tamamen sıfırdan yeniden yaratıldı. Bir tarikat yerleşkesine baskın yapın ve onun sırlarını ortaya çıkarın.
Yeni Harita: “Saklambaç” tamamen sıfırdan yeniden yaratıldı. Büyük bir uluslararası suç operasyonuna karşı kafa kafaya mücadele edin.
Tamamen Yeniden Tasarım: “Ucuza Al, İki Kez Al” neredeyse tamamen yeniden yaratıldı.
Oynanış İyileştirmeleri: Tüm seviyelerdeki seviye tasarımı iyileştirildi, duvarlardaki delikler düzeltildi ve yapay zeka için navigasyon genellikle oyuncuların duvarlardan ve zeminden vurulmasına neden oldu. Benzer şekilde, bazı alanlardaki navigasyon da oyuncuların nereye gitmesi gerektiğinin daha belirgin olmasını sağlayacak şekilde ayarlandı.

"Teşekkürler, Tekrar Gel"; ortaya çıkma, sivil ve şüpheli yapay zeka, hedefler, çarpışma, performans ve görünürlük konularında oynanış iyileştirmeleri aldı.
"Twisted Nerve"; ortaya çıkma, sivil ve şüpheli yapay zeka, hedefler, çarpışma, performans ve görünürlük konularında oynanış iyileştirmeleri aldı.
"Relapse"; ortaya çıkma, sivil ve şüpheli yapay zeka, hedefler, çarpışma, performans ve görünürlük konularında oynanış iyileştirmeleri aldı.
"Neon Tomb"; ortaya çıkma, sivil ve şüpheli yapay zeka, hedefler, çarpışma, performans ve görünürlük konularında oynanış iyileştirmeleri aldı.
“Ides of March”; ortaya çıkma, sivil ve şüpheli yapay zeka, hedefler, çarpışma, performans ve görünürlük konularında oynanış iyileştirmeleri aldı.
"A Lethal Obsession"; ortaya çıkma, şüpheli yapay zeka, hedefler, çarpışma, performans ve görünürlük konularında oynanış iyileştirmeleri aldı.
"Greased Palms"; ortaya çıkma, sivil ve şüpheli yapay zeka, hedefler, çarpışma, performans ve görünürlük konularında oynanış iyileştirmeleri aldı.
"Sinuous Trail"; ortaya çıkma, sivil ve şüpheli yapay zeka, hedefler, çarpışma, performans ve görünürlük konularında oynanış iyileştirmeleri aldı.
"Örümcek"; ortaya çıkma, sivil ve şüpheli yapay zeka, hedefler, çarpışma, performans ve görünürlük konularında oynanış iyileştirmeleri aldı.

"Valley of the Dolls"; ortaya çıkma, sivil ve şüpheli yapay zeka, hedefler, çarpışma, performans ve görünürlük konularında oynanış iyileştirmeleri aldı.

İyileştirmeler

Mod çalıştırıyorsanız, mevcut modlardan herhangi birinin oyunu çökertmesi durumunda yeni bir "güvenli başlatma" seçeneği olacaktır.
Tüm şüpheli ve sivil yapay zeka elden geçirildi: Bu, her duruma özel hissettirmek için tüm seviyelerde yapıldı. Yapay zekanın daha akıllı görünmesini sağlayacak pek çok yeni ayrıntının yanı sıra, oyunculara herhangi bir tehdidi fark etmeden önce durum hakkında fikir verebilecek bazı benzersiz bilgiler de mevcut.

Bunlardan bazıları şunlardır:

Oyuncuyu duyunca daha az ses çıkaran şüpheliler, oyuncuları şaşırtmayı tercih ediyor
Şüphelinin çatışma sırasında beklenmedik açıları veya odaların köşelerini ele geçirmek için yeniden konumlandırılması.
Siviller daha kolay teslim oluyor ve bazen de şüpheliler görüş alanındayken (seviyeye bağlı olarak) teslim oluyor.
Teslim olma, sahte teslim olma, kaçma veya çatışma başlatma konusunda karar vermede daha mantıklı değişiklikler.
Yapay zekanın kaçınma tepkileri iyileştirildi: Yapay zeka hala ateşe karşılık verebilir ve hafifçe kaçarken hareket edebilir ve ağır kaçınmalar oynarken hareket edebilir ancak ateşe karşılık veremez.
Optimizasyon Geçişi: Pek çok seviye, optimizasyon konusunda başarılı oldu; bu, çoğu donanımda sağlam bir FPS ile sonuçlanacaktır. Diğer optimizasyonlar şunları içerir:

Oyun boyutu neredeyse 100 GB'tan ~ 60 GB'a yarıya indirildi.
Ayarların etkinliği iyileştirildi: Görüş mesafesi artık nesneleri doğru şekilde ayıracak. Bu hala devam eden bir çalışmadır, ancak bazı iyileştirmeler yapılmıştır.
Dinamik gölge iyileştirmeleri ve azaltma: Bazı seviyelerdeki dinamik gölgelerin sayısı azaltıldı ve uygun yerlerde bunlar, genellikle performans için daha ideal olan spot ışıklarına dönüştürüldü.
Görünürlük ayıklama geçişi: Ağların yoğun olduğu alanlarda FPS'yi iyileştirmek için birçok seviyeye geniş bir görünürlük ayıklama geçişi verildi.
Optimizasyon değişikliklerinin devam ettiğini ve hala yapılması gereken birçok iyileştirme olduğunu unutmayın.
Mühimmat Yenilemesi: Mühimmat tüm silahlar için güncellendi ve bu yeni değişikliklerin ardından çok sayıda hata ortadan kaldırıldı:

Pompalı tüfekler için sümüklüböcek mermileri artık çoğu yüzeye ve 3. seviyeye kadar zırhlara nüfuz edecek. Ayrıca daha fazla sekecekler.
Buckshot ve diğer bazı mermilerin hedefleri ciddi şekilde parçalama şansı olacak.
Oyuncular, kolu veya kolları olmayan bir şüpheliyi/sivil kişiyi tutuklayamayacaklardır.
Bazı turların arteriyel kanamaya neden olma oranı artık daha yüksek olacak.
Bazı silahların yanlış mühimmat etiketine sahip olması ve bunun da varsayılan delme değerlerini kullanmasına neden olması sorunu düzeltildi.
Mantıksal olarak daha tutarlı ve her turun daha benzersiz bir amaca sahip olması için her mühimmat türünün hasarı ve zırh nüfuzu yeniden dengelendi.
Zırh İyileştirmeleri:

Zırh artık oynanışta daha tutarlı. Gelen turlar, oyuncunun 3 boyutlu modeline göre değil, baktığı yöne göre engellenecektir.
Seramik artık daha yüksek dayanıklılığa sahip ancak yine de kırılabilir ve tekrarlanan darbelerde etkinliğini kaybedebilir. Pompalı tüfekle vurulmayın.
Penetrasyon Yenilemesi: Artık aşağıdakiler de dahil olmak üzere birçok önemli iyileştirme yaptık:

Mermiler, turda kalan enerji miktarına bağlı olarak daha az hasar verecektir (örneğin, birkaç kontrplak tabakasının üzerinden ateş etmek, merminin hasarını azaltacaktır)
Etin delinmesi artık daha az kolay olduğundan JHP mermilerinin amaçlandığı gibi işlev görme olasılığı daha yüksek.
Bir düşmanı iki bacağından vurmak, merminin aynı hedefe iki farklı vuruş yapmasıyla aynı miktarda hasar veriyordu. Artık ikinci (ve üçüncü) vuruşta daha az hasar verecek.
Delmeyle ilgili çok sayıda hatanın yanı sıra, delinemeyen malzemelerle ilgili birkaç büyük gözden kaçırma artık çözüldü.
Yenilenen Donanım Menüsü: Yeni donanım menüsü, öğe seçimi hakkında daha fazla bilgi, daha az iç içe geçmiş menü ve farklı alanlarda gezinmenin daha basit bir yolunu sunuyor.
Hazırlama artık varsayılan olarak “Y” tuşuna basılarak yapılıyor.

Oyuncuların artık belirli bir alanda durmasına gerek yok ve hazırlanırken istasyonun herhangi bir yerinde olabilirler
Çoğunluk geri sayımı başlatacak
Tüm oyuncular hazır olursa, zamanlayıcı başlamadan önce 10 saniyeye düşecek
Kimyasal Ajan İyileştirmeleri: Oyundaki kimyasal bazlı silahların ve araçların daha eğlenceli ve derinlemesine olması için yeniden dengelenmesi, yeniden tasarlanması ve yeniden düzenlenmesi. Kimyasal Ajanlar, oyundaki tüm kimyasal bazlı silahları, araçları ve el bombalarını ifade eder: CS Gazı, OC Topları, Biber Spreyi.

Yapay zeka, OC'den etkilenen bölgelerden kaçmaya çalışacak.
AI, ona çarptığında tökezleyecek ve OC'den uzaklaşacak.
Biber gazı sıkılan şüpheliler yine de sizi vurabilir ancak gözleri kördür.
CS Gazı açık kapı aralıklarından ve köşelerden sızacaktır.
"Stres" sisteminin ince ayarı: Daha az ölümcül silahlarla oynarken olumlu geri bildirim döngüsüne izin verin. Şüphelilerin (uygun olan seviyelerde) düşük stres seviyelerinde tereddüt etme olasılıkları daha yüksek olacaktır. Daha fazla çatışma ve diğer yüksek sesler meydana geldikçe stres artar.
Force Continnium'un (diğer adıyla oyun içi RoE) kullanımı daha hafif hale getirildi

Diğer

Kelimenin tam anlamıyla yüzlerce hata çözüldü. Burada listelenemeyecek kadar çok.

Bilinen Sorunlar

Fransızca, Almanca, basitleştirilmiş Çince, Çekçe ve Korece dil güncellemelerine yönelik yerelleştirmelerle ilgili bazı sorunlar fark ettik ve gelecek düzeltmelere dahil edilecek bir düzeltme üzerinde hâlâ titizlikle çalışıyoruz.
Dili değiştirmek oyunun yeniden başlatılmasını gerektirir
Ölüm sonrasındaki görev bitiş ekranı şu anda oyuncunun SWAT AI'sini izlemesini engelliyor
İspanyolca, İtalyanca, Japonca, Portekizce, Rusça ve Türkçe için kapsamlı dil genişletmeleri, 1.0 sürümünde yer almayan geçici kısıtlamalardan kaynaklanmaktadır ancak gelecek düzeltmelere dahil edilecektir.

 

https://store.steampowered.com/app/1144200/Ready_or_Not/


   
Alıntı